تماشا کنید: بازی پر طرفدار GTA 5 با کارت گرافیک RTX 2080 و ویژگی DXR

فناوری Real-Time Ray Tracing به تازگی انقلابی در بازی های کامپیوتری به راه انداخته است؛ برخی از بازی ها به صورت پیشفرض پشتیبانی از ویژگی گرافیکی را به همراه داشته اما برخی از توسعه دهندگان، به دنبال نسخه ی ریمستر و یا استفاده از مود های جدید برای پوشش Real-Time Ray Tracing در بازی های قدیمی تر هستند.

یکی از همین بازی ها، عنوان محبوب GTA 5 است. در کانال یوتیوب EiermannTelevision به تازگی ویدیویی از این بازی با استفاده از آخرین نسخه Reshade منتشر شده است. نسخه Reshade ویژگی های DXR را به GTA 5 تزریق کرده و البته بازی های دیگر هم می توانند از نسخه Reshade برای افزودن این ویژگی، بهره مند شوند. هر چند که ساخت اولیه بازی با ویژگی DXR و DLSS بسیار بهتر از نسخه ای است که بعدها این قابلیت را دریافت می کند، اما نمی توان از بهبود ویژگی های Real-Time Ray Tracing در بازی ها چشم پوشی کرد. سیستم فوق از کارت گرافیک RTX 2080، پردازنده Intel Core i9-9900K و رزولوشن 1440p برخوردار است.

 این شما و این هم ویدیویی از بازی GTA 5 پس از اضافه شدن ویژگی Real-Time Ray Tracing:

 

(29 رای‌ها)

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

  • اکیر

    تازه شده مثل xbox 360 غیر از اینه؟؟!

    0 پاسخ
  • امیرحسین

    این که فقط صفحه رو کمی روشن می کرد. دیگه چیز دیگه ای نداشت.
    این همه میگن فناوری ری تریسینگ ریتریسینگ همینه؟
    نه واقعا همینه؟

    البته خب برای همین هم زحمت زیادی کشیدند و هزینه ی زیادی رو متقبل شدند ولی به نظرم ارزش سرمایه گذاری رو نداشت.

    1 پاسخ
  • Masoud

    ویژگی جالبیه ولی فکر کنم توی سکانس های مختلف بازی به کار برده بشه بهتره چون بیشتر چشم پلیر رو میگره ... اگه دقت کنید هر بار که پلیر میچرخید سایه های ایجاد شده چند بار تغییر میکردن ... هر چند حین بازی زیاد به چشم نمیان ولی این مشکلاتش رفع بشه بهتره
    در مورد این بازی GTA نمیدونم چرا سیستم ماشیناشو دوس ندارم تعلیقش یه جورایی غیر طبیعیه :smiley0

    0 پاسخ
  • جالب توجه انتظار بیشتر از اینو داشتم از rtx واقعا با gtx خیلی فرقی نداره البته از حق نگزریم رزولیشنش خوب بود کمی از اون سال های اول کهgta5 منتشر شده بود بهتره

    0 پاسخ
  • رضا

    هر چقدر که اینا هی تبلیغ بکنند ری ترسینگ ری ترسینگ بازم مردم اقبال نمیکنند بهش چرا ؟ چونکه گیمرها زیاد متوجه این قضیه نمشند که آیا موقع بازی استفاده شده یا نه اما چیزی را که درک می کنند کاهش شدید فریمه در نتیجه اولین کاری که بکنند آف کردنش هستش این هم از اشتباه انویدیا بود بهتر بود این قابلیت را به آینده موکول میکردش که کارتها سریعتر شدند چونکه العان در حال حاضر به غیر از نرخ فریم به رزلوشن بالاتر فکر میکنند نه چیزی غیر قابل لمس سرمایه .... .

    1 پاسخ
  • amir

    در پاسخ به: رضا

    منم موافقم فریم در اولویت قرار داره ولی فکر میکنم 2080 ti انقدر فریم داره که اگه فریم هم ازش کم شه بازم خوب اجرا کنه
    ولی 2070 به درد اینجور کارا نمیخوره

    0 پاسخ
  • در پاسخ به: رضا

    کاملا منطقیه حرفت;)

    0 پاسخ
  • از حق نگذریم ویژگی بدرد نخوریه :smiley4:smiley4

    1 پاسخ

دیدگاه خود را اضافه کنید.

ارسال دیدگاه به عنوان مهمان

0
دیدگاه شما پس از بررسی منتشر خواهد شد.

تصاویر نویسندگان دیدگاه از Gravatar گرفته می‌شود.