مازیار
مازیار
آفلاین
حل شده
0 امتیاز
با سلام خدمت شما عزيزان
در گوشيهاي اندرويدي براي استفاده اينترنت گوشي بر روي سيستم خانگي ميتوان از كابل گوشي يا همان usb اينترنت گوشي را بر روي كامپيوتر به اشتراك گذاشت. اما در گوشيهاي ويندوزفوني چنين قابليتي وجود ندارد كه از طريق كابل يا usb اينترنت گوشي را در كامپيوتر به اشتراك گذاشته شود.

سوالم به اينصورت است كه چون خودم يك گوشي با سيستم عامل ويندوزفون دارم از چه طريقي و با چه سخت افزارهاي ميتوانم اينترنت گوشي خودم را با سيستم خانگي خودم به اشتراك بذارم كه از نظر سرعت و ارائه اينترنت، بدون قطع و وصل شدن و ديگر موارد اينترنت را به راحتي استفاده كنم.

و اگر امكان دارد يك آموزش جزيي را در اينجا براي من و ديگر دوستان ارائه دهيد كه چگونه اتصال اينترنتي بين گوشي و كامپيوتر برقرار كنم.

با سپاس فراوان از دوستان سخت افراري
سه شنبه, 23 آبان 1396
پاسخ ها (2)
  • پاسخ پذیرفته شده

    drjackool
    drjackool
    آفلاین
    سه شنبه, 23 آبان 1396 - #لینک
    حل شده
    0 امتیاز
    Mobile Hotspot رو باید رو گوشیت فعال کنی و با سیم کارت به اینترنت متصل بشی.
    پاسخ به درستی کمینه شد Show
  • پاسخ پذیرفته شده

    Ali Fallahi
    Ali Fallahi
    آفلاین
    سه شنبه, 23 آبان 1396 - #لینک
    حل شده
    0 امتیاز
    شما از طریق بلوتوث یا وای فای هم میتونی متصل بشی.بهرحال اگه با usb نمیتونی متصل شی پس سیستمت یا باید وای فای داشته باشه یا بلوتوث.اگه لپتاپ داری که مشکلی نیست اما اگه سیستم دسکتاپ داری و هیچکدوم از اونارو نداره میتونی بری براش دانگل وای فای بخری.هم اتصال از طریق وای فای رو میگم هم وایرلس فقط یادت باشه کیفیت اینترنت با وای فای به مراتب دارای کیفیت و سرعت بالاتر و همچنین مصرف باتری کمتری نسبت به بلوتوث هستش


    اتصال از طریق "وای فای"

    برای اتصال موبایل به لپ تاپ و تبلت ها از طریق وای فای ابتدا در اندروید به بخش Settings > Wireless & networks > More > Tethering & portable مراجعه کرده و در این قسمت به بخش Wifi بروید. ممکن است در برخی از تلفن ها نام این بخش، Portable WLAN Hotspot باشد. سپس به بخش وای فای رایانه خود بروید. در این قسمت باید نام تلفن خود را مشاهده کنید که با کلیک بر روی آن و وارد کردن پسورد می توانید از اینترنت همراه استفاده نمایید.
    لازم به ذکر است هنگام روشن کردن وای فای اسپات در اندروید باید رمز یاد شده را تعیین کنید.


    اتصال از طریق "بلوتوث"

    برای این کار ابتدا باید دستگاه خود را با رایانه Pair کنید، این کار را از تنظیمات بلوتوث در هر دو دستگاه می توانید انجام دهید. در بخش Settings > Wireless & networks > More > Tethering & portable به قسمت Bluetooth بروید. در رایانه نیز به بخش Control Panel > Hardware and sound > Devices and printers مراجعه کنید. بر روی آیکون تلفن خود راست کلیک کرده و به ترتیب گزینه های Connect using > Access point را انتخاب نمایید. سپس تلفن شما باید آیکون اتصال به کمک Tethering را در نوار نوتیفیکیشن نشان دهد.
    پاسخ به درستی کمینه شد Show
پاسخ شما